marți, 21 decembrie 2010

Dear Diary

Dear Diary,
Se pare ca azi sunt mai bine decat ieri. Durerea de cap a incetat si am reusit si eu sa dorm ca un om normal mai mult de 6 ore.  M-am odihnit destul in cat sa-mi fie mai bine. Azi m-am trezit zambind, cu gandu-l ca o sa ies cu my best friend in oras , dar mai tarziu. Acum e destul de urat afara. Nu vezi nici la un metru in fata ta. Ceata e prea densa si cu siguranta e foarte frig. Ascult in continu aceleasi meodii ca si aseara si incerc sa mai scriu a acel asa zic fic. Mai exact tampenia aceia scrisa de mine. Dar asta nu conteaza.
Azi poate va fi mai bine. In zilele trecute aproape ca s-a stricat totul pe aici prin camera...tre sa caut azi instalatie la brad si nu stiu unde as putea gasi. Sper ca la magazinul ala de anul trecut mai are.
Mananc de dimineata de la 7:52 de cand m-am trezit, niste eclere pe care le-a luat mama aseara si mai termin un patou.Daca nu le ia cineva de langa mine, ele vor deveni micul dejun azi.Si asa frigiderul e plin si nu stiu ce sa iau din el sa mananc.Grea alegere.Cred ca abia astept sa treaca timpul sa ies putin pe afara sa caut cadouri pentru Craciun pentru ai mei. Dar as vrea sa iau ceva si pentru cineva special, dar sincer nu stiu cum sa cumpar acel ceva.Cred ca voi avea nevoie de ajutorul mamei. Si sper sa gasesc.
Ma gandeam aseara cand vorbeam cu Miru , la cateva cadouri virtuale. Nu am sincer nicio idee in momentul asta..si ajunul e vineri.Mai sunt doua zile. Da...eu mereu pe ultima suta de metri ma duc dupa cadouri. O sa gasesc eu.
Si pe langa asta ma gandesc. Dimineata am primit un mesaj...de la cineva. Sincer nici nu stiu cine este. Probabil cineva care a ajuns cu adresa stearsa din lista mea de messenger.
Am aflat ca nu poti avea incredere in nimeni
Am aflat ca la cel la care te astepti mai putin te poate  trada
 Am aflat ca nimanui nu-i pasa daca sunt fericita sau nu
 Am a flat ca in lume exista mai multa ura decat prietenie.
Iar eu am aflat...eu nu am aflat nimic si nici nu vreau sa aflu pentru ca nu ma intereseaza. Observ ca totul a vedenit ca inainte...e ca anul trecut , aproape de vacanta de vara. Asa cum era candva...daca asa vrei sa fie, atunci fie. Nu am vrut asta...doar am incercat. Am incercat  sa fac ceva...dar nu am rezolvat nimic.
In momentul asta ma gandesc ca diseara  o sa fie foarte dragutz. O sa ma joc cu aia mica si ca o sa-mi petrec mai mult timp departe de tine. Dar acum te las ca numai stiu ce sa mai scriu.


So...Laura :x

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu